Число
Класна робота
Усна лічба
7 · 2
=
6 · 4 =
4 · 5 =
7 · 5
=
6 · 6 =
5 · 8 =
7 · 4
=
6 · 8
=
4
· 8 =
7 · 8
=
6 · 5
=
5
· 3 =
7 · 9
=
6 · 3 =
4
· 9 =
7 · 6
=
6 · 9 =
5 · 7 =
7 · 7
=
6 · 7 =
4 · 6 =
Віршовані задачі
У неділю на пустирі
Ми квітник зробили.
6 рядів гарних троянд
Тут ми посадили.
Скільки їх усього.
Якщо в кожнім ряді 5 кущів було? (30)
Півник на город пішов
10 черв’ячків знайшов.
Половину проковтнув,
Скільки – навіть не збагнув.
Ви йому допоможіть:
Скільки з’їв він, підкажіть. (5)
На столі 4 миски.
В кожній з них по 3 сосиски.
Скільки всіх сосисок там
Знати хочеться котам. (12)
6 метеликів летіли.
Парами спочити сіли.
На скількох ромашках
Спали ці комашки? (3)
На гілках вербички
23 синички.
8 з них – запам’ятай,
Полетіли десь у гай.
А назад вернулось 3.
Скільки стало, говори. (23 – 8 + 3 = 18)
Хвилинка каліграфії.
§ Треба 7 збільшити на 1.
§ А якщо поряд з числом 8 напишемо ще одну вісімку. Яке
число вийде? (88)
§ Які це числа? 8 і 88?
§ 8 – одноцифрове, 88 – двоцифрове.
§ Ще що ми знаємо про ці числа?
§ Це парні числа.
§ Назвіть сусідів числа 8. ( 7 і 9)
§ Назвіть сусідів числа 88. (87 і 89)
§ Скільки десятків і скільки одиниць у числах 87, 88,
89?
§ Напишіть, будь ласка, рядок числа 8 і числа 88.
Установіть закономірність і запишіть числа вставляючи
пропущені.
12; 34; …; …; 100.
Математичний диктант.
§ Число 28 зменшити у сім разів.
§ Ділене – 49, дільник – 7. Знайти частку.
§ Другий множник – 7. Добуток – 35. Чому дорівнює перший
множник?
§ Доповнити частку чисел 63 і 7 до 60.
§ Суму чисел 29 і 27 зменшити у 7 разів.
§ Різницю чисел 22 і 15 збільшити у 6 разів.
§ На скільки 43 менше, ніж добуток чисел 7 і 7?
§ Перший множник – 7, другий – різниця чисел 44 і 35.
Чому дорівнює добуток7
§ Маса поросяти 7 кг, а вівці – у 6 разів більше. Яка
маса вівці?
§ Для виготовлення 6 кг цукру використали 36 кг
цукрового буряка. У скільки разів маса цукру менше маси буряка?
Відповіді з МД скинути мені в особисті повідомлення
§ Що ми називаємо дією множення? (додавання однакових доданків)
§ Як називаються компоненти і результат дії множення?
§ Замініть вираз 8 + 8 +8 + 8 +8 дією множення.
§ Що означає число 8 у добутку?
§ А число 5?
§ Як називається у виразі 8 5 число 8?
§ А число 5?
Вивчення нового матеріалу.
§ Діти, погляньте, перший рядок – від 2 до 9, другий починається числом 16 і до 72. У другому рядку кожне
наступне число збільшується на 8.
§ А як перевірити кожен результат таблиці множення числа
8? (додаванням числа 8).
§ Як ще можна знайти результат множення числа 8 з
вивчених таблиць? (за допомогою вже
відомих вивчених таблиць множення від двох до 7).
Читання таблиці множення числа 8.
§ Що цікаве ви помітили? Які рівності вже знайомі?
§ Які ще не вивчені випадки множення?
Завдання 3-8 виконай самостійно та перевір себе за таблицею множення.
Вивчи таблицю множення та надішли мені відео де ти її розповідаєш .