Поиск по этому блогу

Які комахи з'являються першими навесні


Сьогодні ми не тільки заглянемо до незвичайного світу комах, для того, щоб стати справжнім другом природи. А й знайдемо відповідь на питання : « Які комахи з'являються першими навесні ?».


ВЕСНЯНІ КВІТИ
На стрункій високій ніжці
 Біля річки, на лужку,
У хустинці- білосніжці
Стрів я квітоньку таку
Ясним оком жовтуватим
Усміхалася мені Я хотів її зірвати,
А бджола сказала : — «Ні!»
                                            М. Познанська
Про яку комаху йдеться?
—  Чому бджілка охороняє квітку?
—  Які комахи, крім бджіл, з'являються навесні? (Метелики, мухи, комарі, бабки, джмелі, оси, мурашки)
На дошку вивішуються ілюстрації
Де ми можемо побачити комах? (На квітках, у повітрі, на стовбурах дерев, огорожах, пригрітих сонцем.)
Відразу ж після танення снігу в сонячну погоду на рослинах можна побачити жовтих метеликів лимонниць. Мурашки, прокинувшись, відчиняють свої входи в мурашник Дещо пізніше з'являються мухи, комарі, бабки, прокидаються і вилітають оси, джмелі, бджоли .У травні з'являються хрущі і сонечка.


«Запам`ятай»
- Метелики з`являються , пурхають, літають.   Мурашки  прокидаються, тягнуть, лагодять .Бджілки облаштовують, відігріваються , лагодять.
Робота за підручником 
Опрацюй самостійно сторінки 59-61 в підручника
-Що нового дізналися зі сторінок підручника? 
У природі нічого зайвого немає . І комахи теж потребують охорони і нашого бережного ставлення до них.
Гра «Ти хто?» 
                                                    Мурашка

- Я прокидаюсь ранньою весною, непримітна чорненька комашка. Але, коли нас багато – ми дужі. Я дуже метушлива. Весь час бігаю зі своїми товаришами, працюю, будую у лісі незвичайний будиночок.

                                                    Сонечко
- Я прокидаюсь навесні, коли з`являються перші листочки. Я їх оберігаю від ненажерливої попелиці. Сама дуже гарна – червоненька з чорними цяточками.


                                                    Павине око
- Я прокидаюсь з першими весняним теплом, на деревах ще немає листя, подекуди навіть лежить сніг. У мене чудові крильця з малюнком у вигляді яскравого ока.

Підсумок уроку
Чи дали дізналися відповідь на питання уроку «Які комахи з'являються першими навесні ?»
Які комахи з'являються навесні? Де ми можемо побачити комах? 
Чому треба охороняти комах?
Опрацюй зошит сторінки 31-32