Поиск по этому блогу

Усний журнал «Мамине свято»


 Створи свій міні-сценарій матусиного свята та надішли мені
Сторінка 1«Мама і Весна»

Пісня у виконанні усіх дітей «Мамине свято»

1 уч. Знов весна нас всіх зібрала,
Й по секрету нам сказала,
Що чарівність в ній від мами,
І тому вона пригожа,
Ще й на маму трішки схожа.
Ну, а ми весну стрічаймо
Наших мам усіх вітаймо!

2 уч. В безмежному світі , у кожнім куточку,
Всі люди – це діти: синочки і дочки.
Є в кожного мати , любима і мила,
Бо кожне малятко матуся зростила.
Вона є богиня сучасного роду,
Душа й берегиня усього народу.

Сторінка 2 «Подяка мамам»
1 уч. Якщо говорити між нами...
То все починається з мами.
І казочка перша у світі,
І сонячна подорож в літо.
Найперші легенькі сніжинки
І сяюче диво – ялинка.
Від мами – і літери, й слово,
І зроблена разом обнова....

2 уч. Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо,
Можна пройти крізь пустелі та хащі...
Тільки без мами не можна нізащо:
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!

3 уч. Добрі наші мами
Часом турбувались:
Не завжди слухняними
Ми були дітьми.
А проте, як завжди,
Ви нас вибачали,
Тож сьогодні, милі мами,
Вас вітають діти всі
Пісня «Мамина посмішка»
Сторінка 3 «Мамине життя»
Роздуми синів та доньок…
1 уч. Мамин день уже на носі...
 Ми ж не вирішили й досі,
 Що матусям дарувати.
 Як смаки їх відгадати?

2 уч. Нас обсіли різні думи:
 Може, квіти, чи парфуми?
 Але хлопці нам сказали,
 Щоб таке не дарували:

3 уч. Ні парфуми, ні букети,
 Краще танки й пістолети.
 І дівчатка підхопили!
 Хором всі заговорили

 4 уч. Про ляльок і про звіряток —
 Зайченят і поросяток,
 Про м'ячі і про машинки,
 Про конструктори й хатинки

5 уч. Довго – довго  міркували,
Що обрати – ми не знали,
Вмирішили разом тоді ми –
Що найкращий дарунок –
Це ми, ваші любі діти!

6 уч. А щоб ви не сумували –
Ми концерт приготували!

7 уч. Пора, пора, порадуємо
Ми сьогодні вас,
І піснею, і танцем
У цей святковий час.
Сьогодні мамам дорогим
Від нас усіх — низький уклін!

Музична пауза
Пісня «Ти - моя ластівка»

Сторінка 4 «Веселинки для неньки»
1 уч. Де шкарпетки татуся,
 Окуляри дідуся,
 Де сестрички рукавичка
 І моя нова скарбничка,

2 уч. Де комп'ютерна дискета,
 Де з програмою газета,
 Хто сказав кому, коли,
 Як йому відповіли,

3 уч. Всі маршрути і адреси,
 Всі сенсації із преси,
 Ціни, модні кольори,
 Телефонні номери,

4 уч. Як робити, як питати,
 Пробачати, їсти, спати,
 Торт пекти і прати плями
 Знають мами, тільки мами!

— От за це їм, — каже тато,
 Люди влаштували свято.

5 уч. В мене клопоту багато —
 Я готуюся до свята.
 Хочу встати на світанні,
 Щоб зробить дарунок мамі.

6 уч. А я про маму вірша знаю,
 Тільки от не пригадаю
 Як спочатку... Щось про свято...
 І чогось іще багато.

7 уч. Дуже смішно про кота,
 Ніби він задер хвоста...
 Я згадаю трохи згодом,
 Що пронявкав він з нагоди.

8 уч. Там всередині про тата.
 Тато хоче привітати,
 Подарунок він тримає...
 А який — не пригадаю.


9 уч. Дуже гарний вірш про маму.
 Там в кінці було, що саме
 Мама всьому голова...
 Тільки я забув слова.

10 уч. „Мама! Мама!” – гарне слово,
Тільки скажеш – все готове!
„Мамо, кашки!” – кашка є.
„Мамо, чаю!” – вже наллє.
„Мамо, спатки!” – вже роздітий,
І у ліжку, і укритий.
„Мамо, ніжку зав’яжи!”
„Мамо, казку розкажи!”
„Мама! Мама!” – гарне слово,
Тільки скажеш – все готове!

Гумористична пісня – інсценізація «Кенгуру@ru»
Сторінка 5 «Подарункова»
1 уч. Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати,Матінка,Матуся,
Мама,Мамонька,Мамуся!
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!

Музична пауза
Пісня «Моя мама лучшая на свете»
2 уч. Мамине свято я зустрічаю.
Я для матусі віршик вивчаю.
Я подарунок мамі роблю,
Бо  свою матусю
Дуже  я люблю!

3 уч. Кожній мамі подарунки
Готували малюки,
Малювали їм малюнки
Вишивали килимки.
Ще й прикрашений квітками
Написали їм плакат:
«Хай живуть хороші мами
Всіх дівчаток і хлоп’ят!»



4 уч. Моя мама стіл накрила,
напекла і наварила
стільки страв смачних,
 що не з’їсти їх усіх.
Залишилось і на ранок,
 із вечері на сніданок
Я сказажу вам коротко:
моя  мама  - золотко !

Відео «Янгол на ім’я -  мама»
5 уч. Сьогодні все навкруг - не так...
Чомусь задачка - не проста,
Чомусь цукерка - не солодка,
Проміння сонячне - холодне,
У чому річ?
Скажу вам прямо:
Образилась на мене мама...
Піду пробачення попрошу -
Хай знову стане день хорошим!

6 уч. Вмиває кішка кошенят.
 Вмиває кізка козенят.
 Мене водою з милом
 Щоранку мама миє.
І чистим сонечко встає
 Щодня з-за небокраю…
 І в нього, мабуть, мама є,
 Бо хто ж його вмиває?

7 уч. Гарна ти, матусю,люба дуже, мила!
Ти мене ще змалку звичаю навчила.
І щодня навчаєш, як любить родину,
мову нашу гарну, рідну Україну.
Буду українка,як і ти, матусю,
і за ту науку я тобі вклонюся!

8 уч. Ти маму нашу рідну
сьогодні привітай,
про маму нашу рідну
ти пісню заспівай.
– Про мою!
– Ні, про мою!
– Про мою і про твою –
про матусь усіх-усіх,
мам чудових, дорогих!

Музична пауза
Пісня у виконанні дівчат «Донечка»
9уч.Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання –
Від доні, від сина.
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей травневий ранок,
У велике свято!

Танцювальний етюд з  квітами «Сонячний вінок»

Сторінка 6  «Портретна»
1 уч. Є немало мам на світі,
Мами добрі, мами світлі,
Та одна наймиліша
Хто вона? Скажу вам я –
Рідна матінка моя.

2 уч.  У моєї мами руки золоті,
Очі карі , вії – довгі і густі!
А моя матуся схожа на веселку,
Бо така чудова і така весела!

3 уч.  А моя – як ніжний лісовий дзвіночок!
Ніжні в неї руки, ніжний голосочок

4 уч. А моя матуся гарна, як калинка,
В неї чорні брови ,губки, як малинка.

5 уч.  Моя матінка привітна,
Гарна ніжна, як весна,
І ласкава, і тендітна,
Ніби пролісок, вона.

6 уч.   Ваші мами гарні , з вами згоден я
Та найкраща мама все ж таки моя!

7 уч.  І моя – красуня! Ніде правди діти!
Мабуть,  тут зібрались всі красуні світу !

Музичний фотоколаж «Наші мами – найкращі»






Сторінка 7 «Бережіть матусь»
Вітання від «справжніх» джентельменів
І тільки один раз у рік
до в с у гості  на поріг
завітали чемні,
справжні джентельмени!

Танцювальний етюд із стільцями «Танок  Джентельменів»
1 уч. Пам’ятаймо, милі діти,
Пам’ятаймо завжди з вами,
Що для нас в усьому світі,
Найдорожчі – наші мами!

2 уч. Найдорожчі мамі діти,
Дітям мама їх – так само.
Треба вчитись і робити
Так, щоб радувати маму!
Сторінка 8 «Танцювальна»
Діти запрошують мам на танок під пісню «У моєї мами…»